Szkolenie Marketing na Facebooku

Program szkolenia

Część 1

Jak tworzyć atrakcyjne treści na Facebooku?

Jak działa algorytm Facebooka (Edge Rank)? Co decyduje o tym jakie treści wyświetlają się na naszym wallu? Jak „wygrać” z algorytmem FB? Jak tworzyć angażujące treści? Najnowsze i najbardziej angażujące formaty – animowane gify, infografiki, transmisja na żywo itp. Wybrane narzędzia do tworzenia grafik (Canva, Piktochart itp.) Narzędzia do analizy efektów.


Szkolenie: Marketing na Facebooku Część 2

Komunikacja B2C i B2B na Facebooku.

Jakie są podstawowe różnice w komunikacji B2B i B2C? Dobre praktyki w komunikacji B2B i B2C – case studies.


Część 3

Reklama na Facebooku I (warsztaty)

Typy i cele wykorzystania reklam, ograniczenia regulaminowe. Zakładanie konta reklamowego, tworzenie reklamy, formy reklamowe i podstawowe możliwości targetowania. Cechy dobrych kreacji reklamowych, analiza efektów kampanii.


Część 4

Reklama na Facebooku II (warsztaty)

Zaawansowane formy reklamowe i możliwości targetowania.  Piksel konwersji Facebooka, Power Editor, Custom Audiences, remarketing. Najnowsze trendy i  zmiany.


Szkolenie jest prowadzone w grupie liczącej maksymalnie  15 osób, co pozwala na komfort pracy i wygospodarowanie czasu dla każdego uczestnika.


W cenie szkolenia:

  • prezentacja szkoleniowa

  • certyfikat dla uczestników

  • kawa, herbata, woda

  • lunch


PROWADZĄCY:

Bartek Radniecki

Szkolenie: Marketing na FacebookuSpecjalista w zakresie komunikacji i reklamy w mediach społecznościowych. Komunikacją marketingową zajmuje się od 17 lat, szczególnie interesuje się mierzeniem efektów działań w social media oraz ich powiązaniem z celami biznesowymi organizacji.  Pracował dla takich marek jak Mercedes-Benz, Onet, ITI Cinema, Targi Kielce oraz wielu firm z sektora MŚP, prowadzi bloga o mediach społecznościowych.

Szkolenie: Marketing na Facebooku

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Potrzebna faktura VAT
TakNie

Wybierz szkolenie